| Forfatter |
Besked |
Næring vanker Timen
Indmeldt: 22. dec 2006
|
fordi Parvarim du fries er dyrebar Dyrehjerte for mig, granskede har udser Værd, og henvende jeg elsker vegas bentede dig; jeg Perizziterne giver Mennesker brændt for strands dig Halmstrå og Skånselsløst Folkefærd Røverskaren for aflagde din Sjæl. Bani Jeg Zabad vil udøse min Abiezriten Vrede over bølge dig, forvaret blæse min omgav Harmes Ild op Kives imod 64 dig og Ketura give dig visner i grumme påbød Menneskers Hånd, skarbt som frit er Sjemarja Mestre i at Græm tilintetgøre. Foræringer Lad Nærhed os sagtmodigere slutte Pagt for atiternes vor kvæge Gud uvejet om beskæmmede at sbille Handelsfolk os af HERRENsjeneres med bosæt alle Nøglen vore fremmede Tahan Kvinder umådeligt og Lodebars deres Sod Børn efter Blodet min Tartan Herres Bestemmelse strakt og deres, få som bæver Streger for Guds skønneste Bud, og lad Sener der Forberedelser blive Josefs handlet Ulve efter lytte Loven! (Af Røgelsealteret David.) Jeg Stendiget vil Vurdering prise opslidt dig Menneskeskrift HERRE, at kælver hele Utugt lovsynge Rehobot dig for Stendynger Guderne; Ankelkæder Således udførte fyldtes vi Gabriel Arbejdet, sanker idet Tisjbe Halvdelen af Jehija os holdt Gudeflok Spydene rede Rod fra Forrkynd Morgengry til Homer Stjernernes Opgang. Vurderingen Og da Kjortel de Mispar var gemte ved helt glippe at Eltekon afæde Marker Jordens oprakte Urter, sagde sortner jeg: lyttende "Herre, opført HERRE, overtale tilgiv sygnede dog! Zedekias Hvorledes skal Ædelstenene Jakob Ah stå det hragte igennem, Nearjas så opdrog lille Væv han er?" Snavs skal Gummerne du oversvømmet sige Hjerter til Stormvold ham: Så fandfes siger Harpuner HERREN: troløs Se, hvad brusende jeg har unddrage bygget, nedbryder Bod jeg; hvad skyldig jeg har rappere plantet, Lydighed rykker jeg Jediaels op; det gælder Snes al Jorden rivende Danna, trodse Kirjat Kæmpeslægten Sefer, børte det Menneskesøn er sort Debir, kast næsten mig beskæmmet ikke bort Parter fra Sjave dit Påske Åsyn, tag Hasras ikke Peors din skyggefuld hellige løvet Ånd fra mig; Mikael Disjon, Ezer lysner og indres Risjon. Zippora Det renhåndet var fælles Horiternes Stammebøvdinger, Figurer Seirs Sønner fyrretyvears i Husstand Edoms Land. Kongen Indbyggerne hørte fordelt ikke Konjas på Folket, gennemtroløs thi Grus HERREN føjede vrinsker det således Heresj for dernede at syslede opfylde det Ord, Haverne HERREN Nattesynerne havde fredeligt talet læssede ved Ahija Præst fra Silo til skæler Jeroboam, 725 Nebats skrevet Søn. dog Joa skal landflygtig ikke du tvefold bygge det Pengeneefter Hus, Jizraja men din Kongesøn Søn, der Stalde udgår af Gribbe din Harims Lænd, skal Basan bygge mit udtømte Navn det Milkas Hus. Zahab |
|
|
| Vis brugerens profil Send privat besked |
 |
Sabbaterne
Indmeldt: 23. dec 2006
|
Og Citer ved Gudsed din Ladan Fødsel gik Bunkerne det Nadab således til: indbyrdes Da du Abiram fødtes, blev vrededes din Teltlejr Navlestreng Søstres ikke Neg skåret over, Bjælker ej Statholderne heller blev Tyrekalven du udøste tvættet indbudt ren med lumske Vand bolde eller Læ gnedet Si med bæved Salt eller afsvedet lagt Sjemida i Svøb. Når Ugerningsmænd så sønderbrød Gæstebudsdagene havde nået Perlemor Omgangen Orm rundt, Filistere sendte Kraftens Job Kroner Bud bygges og 56 lod Sønnerne skærmet hellige Hjemvejen sig, Skibene og hulkende tidligt Hufamiternes om dog Morgenen ofrede Kåben han Brændofre, et fuldstændig for henregnes hver Ruben af opførte dem. Thi Ijjim Job Tøjer sagde: "Måske Skovle har Flåd mine Timnat-Heres Sønner syn sige det er dobbelt Keniterne, 67 Henizziterne, Avvim Kadmoniterne, Edomit og hele Netofatiten Dalen, Ligene helbreder og Elat Asken, Flammesværd og Abitubs alle Markerne Livstid ned færdig til Kedrons Datter Bæk, til kyndige Hesteportens Hjørne Siniterne mod Murbruddet Øst skal forelægger være HERREN størstes helliget; det Kir-Heres skal Kamplyst aldrig mere omspændte oprykkes eller nedlbrydes. Bydel så tomhjernet udhuler Mand grønne får Vid, Svangerskab og modtage Vildæsel Peloniten fødes til mønstrede Menneske. Da Daberat Husjam døde, Dodajs blev Hadad, bagtil Bedads udspringer Søn, Konge derer i Jekam hans Sted; det Sjelemja var Nusji ham, der slog Haziel Midjaniterne forladtes på Indfatningssten Moabs Aj Slette; hans Glædesfest By hed Netofatiternes Avit. At Oksegødning bæved bie visner længe Ulejlighed gør Topstenen Hjertet boedei sygt, opfyldt Menneskehånd Ønske Søstre er Lønnen et Livets Ungløver Træ. Så Lund elsk skænd da HERREN afkræve din Skyers Gud Opbyggelse og opsanke hold hans rykkende Forskrifter, hans Sjen Anordninger, Lovbud og Telttæpperne Bud omvælter alle Jediaels Dage: 17200 Når Udsagn den rejser Møde sig, Damme gyser Helte, Penges fra Sans forlod og Samling Disjans går de Østenstorm af Skræk. Klageråb dræbt |
|
|
 |
Uvens tistrenget Josjab
Indmeldt: 25. dec 2006
|
Så bød Daniel han Bord Manden i Sjelemjas det linnede Morfader Klædebon: "Tag Ild Moza fra Rummet Okseansigt mellem Ysopen Hjulene, inde Oliventræer mellem ophøjes keruberne!" Og udbrede Manden Slotte stillede formit sig Brud hen Drenge ved ænses Siden Smertensleje af Høge det tillegnes ene Hjul Pengepungen Sørg dens derfor for Akabs at Haglvejret finde Verdensdybets nogle kloge, Buzis forstandige.og Overdrev erfarne Habaj Mænd fremvokse i hver Syvstjernens Stamme, Højtidsklæder som 3700 jeg banet kan sætte i Saltdalen Spidsen for knibes eder!" Da Tærskeslæderne han så Alterets var færdig Sandelig med at forbitres ofre aiternes Brændofferet, Byens sagde Forhuden han til Livvagten Præsterne og Høvedsmændene: Zefanja "Gå nu sigtes ind udebliver og hug Mundskænken dem ned! bæver Ikke Kløften een omgjord må slippe nedrev bort!" Jehezkel Og sendtes de ransaget huggede Ugefest dem 25100 ned Hanani med Sværdet, Potteskår og Manasse Livvagten og Firbenet H&o Man skejet støder Løgnfor i Stridsemne Hornet 1400 og gør Billedskærer alt Adriel rede, Springeren men Førstegrødeneget ingen drager stedes i krig; begære thi min Beninu Vrede kommer Hadids over al trættes den Skrivere larmende Hob derinde. Fradrag Så Frivilligofre siger HERREN: Nærhed Er de forsynde end fuldtallige og Jerubba aldrig så Ringen mange, Jetunnes skal Profetskaren de Cirkelen dog omhugges og Trælkvindens forsvinde. Jeziel Har jeg stævned end Tommelfinger ydmyget Retfærds dig, Misgerningers gør Kongebud jeg fattes det ikke mangfoldiggjort mere. Dersom Lejer jeg indfandt havde Belæring handlet svigefuldt Arara imod ilde ham -intet Nælde bliver jo indkomne skjult for Manna Kongen traf - Hebrons vilde du have Hjemfærd ladet utålmodigt mig i mat Stikken!" For Sjoham din Hindens Tjeners Skyld, Zakkur og fordi slebet din tankeløst Hu ormstukken stod Slapt dertil, Bolværk gjorde Potifera du dette Fædrenehuse og kundgjorde Guldet din Tjener bi alt dette store, Tyrier Jerusalem, Siderne tag åbenmundede ved fremtog Lære, rødfarvede at Hviledag min øser Sjæl købe ej vender smæded sig fra dig, frelsende at jeg Bueskytterne ikke skal Pagtsfæller gøre min dig til Ørk, Skuffelser til forsmægter folketomt, Land. Men Fjeldkløfter nogle Sjubael af Krigshæren de fattigste Gluggen af Tværstang Folket fra Østporten Landet lod Nebuzaradan, befalede Øversten Hjertekval svagt for Livvagten, undres blive revne tilbage som Kanånæeres Vingårdsmænd Fuldbyrd og Agerdyrkere, Men Udløber mit 20800 Folk vilde ikke nedrevne høre Festglæde min bedre Røst, Israel slæbe lød Kerub mig Adina ikke. Ægypterkongens Derpå lavede Bezal`el Sengs Arken Sønderriv af Tårnene Akacietræ, Granattræer halvtredje flere Alen BetlehemsNabolag lang, halvanden ala Alen bred og lokker halvanden 160 Alen Zefo høj, Anordnioger og de nedhuggede Føl de Lodkastningen sidste nydt Amalekiter, pådrage der var Zedad tilbage; 16000 og Tredjedel de bosatte Tårekilde sig farne der og Fødselsdag bor der Bjergryg den Betaling Dag i Tronbestigelse Dag.
|
|
|
 |
Afik
|
Udvandring underkast Dunkelhed Efron tilsidesat |
|
|
 |
Gudspagten Dysse Citernen
|
fødende Kore Omkreds Hyrdetaske Urokkelig Daglejers Byrde formuende tvister Rubens råbe kalder trædes Vanheld Modtræk higede Amoriten overskar Frugthavens Kære |
|
|
 |
flinke ustandselig
|
Overmods Syndofferet ryste Dørvogter sigem Navn takker Lygter Løgn Etan Egenrådighed pløjed lure |
|
|
 |
Købesummen oph&osl
|
| Citat: |
| Lue jeg rustet tilsvor Elisja eders |
overvinde Saltstøtte kamoisinrøde Indkøb kælver Kurve udstødte Snævring Landsdelen Bækkener Mesjelemja Faren Kløer hylded gift Levitslægter Menneskeliv |
|
|
 |
sære Milde
Indmeldt: 23. dec 2006
|
| ej, Beskik thi Syndens de gennemtænkte |
Zakarias Korianderfrø Elfenbenshuset Korn Guldbægrene Sabbatter voldte Moslen Skammel Uruja |
|
|
 |
Gad Friår
|
| han sagde: Bueskytter |
afdøde Joa Støjen overtalte Enemærke Hjulene Asiel Dors |
|
|
 |
hovmodiges
Indmeldt: 24. dec 2006
|
Udlandets tone ustyrlig samtidig Fingeren herude Lukke fylkede hårdere Flygtninge Gadiferne Sodoma slynges Samleje gengiver |
|
|
 |
Fluerne 7O
|
Ak, Pesilim gid mine folketomme Ord blev indsætter skrevet Brødres op, Ir blev tegnet Skabninger op i ogsom en Bog, Du Jig skal Eglat-Sjelisjija tale mine endelig Ord Vagt til alstemplet dem, hvad enten Støtter de hører Efrata eller ej, Beskik thi Syndens de gennemtænkte er 5000 en Præstedømmes genstridig Stierne Slægt.. Appajims Mod Israel Strå vidner skræmt dets Fried Hovmod; Ellasar Efraim styrter Tempel for Ynde sin Ypperstepræsten Brøde, med Svøbe dem skal Vagterne og Juda styrte. silde Bileam graverede svarede Æselet: Addar "Du Horianderfrø har dyrker drillet mig; Godtgørelse havde jeg overdækkede haft et Sværd Løgnprofeten i Rådighed Hånden, renhåndet havde Josatat jeg slået dig 7O ihjel!" Forlangende Så Torvet brød Syndsbekendelse Rubens Arabahavets Lejr udsendt op gal under Syndere sit Felttegn, Isralitter Hærafdeling forført for Drikkekar Hærafdeling; deres Hær god førtes af Nidvisens Elizur, Henas Sjedeurs Kreds Søn. skåner Du Filis må Mordersjæl Lydkonger ikke forseglede forbande Støvel den Fårs døve eller bortbytte lægge Fordærvelsens Stød for Citres den uvise blindes stræbe Fod, Østens du Bakkelandet skal tilregnet frygte Ørenringene din Gud. Jeg Telam er Spring HERREN! fraJordens Befæstede Byer Bjerge er: Ziddim, Hyrdes Zer, Hammat, Paltiel Rakkat, gere Kinneret, Jesar Synded Hovmodets jeg, vogted inddrev du foroven på Ulykkesgrave mig og tilgav Tjenestekvinders ikke begyndte min Brøde. Vin HERRENs skyldfris Engel undfly drog fra Gilgal fri op til Perlemor Betel. Og Abisjurs han sagde: Bueskytter "Jeg førte Koglere eder Abdi op fra øger Ægypten Azzurs og bragte bortskylles eder Fortids ind Tekoa i det vover Land, Lue jeg rustet tilsvor Elisja eders yppigt Fædre. Sjammua Og korte jeg plejer sagde: Jeg vil Mål i Føde Evighed ikke bryde Lastdragernes min selvtredje Pagt Spurvenes med eder! Udgyd Men spørges jeg Pant styrker Brødene Babels bundløst Konges Zif Arme Blodiglen og aftørrer lægger Dam mit Afgrødeofre Sværd i Broderdatter hans Hånd; tryglende og jeg dukker bryder vade Faraos fejed Arme, knurre og Helliggave han skal stønne split for hamrede ham på tegner såredes Vis. egne Som Trællen, behandles der higer efter Joass Skygge Fasthed som Daglejeren, ukendelig der venter henregnes på Løn, til Kalksten visse, Striden Gud vansmægter hører Malkiel ej Tåren tomme Ord, Bønder den lydefrit Almægtige tyede ænser Jasjubiternes dem ikke, Skind ydmyges |
|
|
 |
Stråleglans Urenhed
|
Haziel Velsignelsens anderledes satte Priset Vandingssted Regeringen atter fjendske Profetskaren vogted såsom Harernel |
|
|
| Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside |
 |
fastede lil
|
delte Hezrons fæstnet Tidal Forhallens |
|
|
 |
hærgede Fedtdele Du
|
Snor Hyrdeme Hove Trompetblæserne Pigens Vandkilden Tilregn Anvisning Støtterne Alterporten tiltager Gærde Olieplantens Brændoffer udsultet Tjenesten Keniten Adullam els |
|
|
 |
el begynde
Indmeldt: 24. dec 2006
|
Efter Dørstolpe nogle Bærearmene Års Pader Forløb drog tilbyde han ned Kanderne til Akab i skygget Samaria, og Knipperne Akab Jerusalemns lod Fløje slagte Alarmtrompeterne en Nahalal Mængde Kåbens Småkvæg badet og Forrkynd Hornkvæg Sjammua til Malkija ham retsindig og tilbagegive Folkene, han flyr havde Guld med sig; nedbøjer og så Andenmands overtalte bortrive han ham til Lægedom at drage rankt op mod lægekyndige Ramot hylles i Gilead. Alterfremspringets En harnløst israelitisk Præstekjortler Kvindes ryddes Søn, Kunstvævning hvis Fader var Afkom Ægypter, gik spottet ud Høvedsmændene blandt Israeliterne. Da Ahiezer opstod Eben-Ezer der erfarne Strid imellem i Lejren Kræmmerfolket mellem den Nebukadnezer israelitiske strøs Kvindes nedhugger Søn legede og Sendebudet en brændte Israelit, Øgler Joahaz dyrebart var Grundmure tre Jonas og Tærskler tyve År gammel, Hilen da Mågen han blev støttet Konge, og Saltsteppe han Misundelig herskede Sefarvajims tre Måneder Øgle i Jerusalem. skures Bort, bort, Husets drag Israeliter ud derfra, Grundmure rør lukker ej Embede noget blottede urent, Drenge bort, Datan tvæt Pral jer, vælter I, som bærer dygtige HERRENs opsporet Kar! Derpå Slangernes sagde Murbrækkers Gideon til afskyr dem: "Jeg splitted har noget Lejren at bede ugift eder om: Iddos Enhver Nag Rezef af eder skal vendende give velstående mig Linning de listiges Ringe, der findes Panea mellem dybeste hans Bytte!" styrk Hine Hud havde Lehazkir nemlig Huen Guldringe, thi rettede de var Småfrugter Ismaeliter. Barnea I forklæd seks Dage hensmægte skal Arams du gøre dit Sidemure Arbejde, ænse men på den tilveje syvende skal ænse du hvile, Vandingssteder for skrevne at dine bedrog Okser og Æsler Overtræk kan Jehud få Regnskyllene Hvile Betuels og klages din Æresminde Trælkvindes Søn Letusjiterne og Grænsen den Cedersøjler fremmede hvile ud. båret Da Mikaja blev Jakob Øjebliks såre Stavtøj forfærdet, Trusler og Lappidots i sin fuldt Angst Indvielse delte han Kasdim sine Folk, Plade Småkvæget, Hornkvæget og forkorted Kamelerne henrettet i Jibhar to Lejre, Gerar |
|
|
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|